La junta directiva de l'Agrupació de Jugadors del FC Barcelona va aprovar aquest dimarts 29 de novembre la convocatòria d'eleccions a la presidència de l'entitat. El procés electoral culminarà el proper dimarts 17 de gener de 2023 amb la jornada de votacions a què poden participar 714 exfutbolistes del FC Barcelona que són membres de l'Agrupació. D'aquestes eleccions sortirà el nou president/a que relleverà Ramon Alfonseda, que ha estat al capdavant de l'Agrupació des del 2003. Serà l'onzè president de la història de l'entitat.

Qui pot presentar-se a les eleccions?

Qualsevol exjugador o exjugadora del FC Barcelona amb com a mínim 1 any d'antiguitat a l'Agrupació es pot presentar a les eleccions. En el cas del president o presidenta, ha d'haver tingut fitxa del primer equip del FC Barcelona.

Qui pot votar?

Qualsevol exfutbolista del FC Barcelona amb com com a mínim 1 any d'antiguitat a l'Agrupació. En aquesta convocatòria, el cens electoral el formen 714 persones.

Com es pot votar?

Es podrà votar presencialment a la seu de l'Agrupació el dimarts 17 de gener de 2023 entre les 16 i les 20 hores. També hi ha la possibilitat de delegar el vot amb una comunicació escrita a la Junta Electoral segons el procediment que marquen els Estatuts de l'Agrupació.

Les principals dates del calendari electoral

  • 29 de novembre: convocatòria d'eleccions.
  • 9 de desembre: constitució de la Junta Electoral.
  • 12-14 de desembre: presentació de candidatures.
  • 19 de desembre: proclamació de candidatures i inici de la campanya electoral.
  • 17 de gener: votacions a la seu de l'Agrupació de Jugadors.
Més notícies aquí