Local

Pluja de gols a Sant Vicenç de Castellet

El partit entre el Sant Vicenç Femení i l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona Femení es resol amb un clar 2-7 a favor de les blaugrana

L’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona Femení reprèn el camí de la victòria amb contundència. Aquest dissabte, les jugadores, dirigides per J. Carles Hidalgo, van tornar a guanyar després de remuntar al Femení de Sant Vicenç de Castellet.

El partit va començar molt igualat sense un clar dominador i les locals van aprofitar-ho per obrir el marcador. Lluny d’abaixar els braços, les jugadores de l’Agrupació van empatar ràpidament amb una gran jugada individual i un xut amb l’exterior de la capitana Mª José Camacho. Seguidament, la davantera Irene Hervás va marcar dos gols consecutius i un altre en pròpia porta van posar l’1-4 al marcador abans de la mitja part.

En la represa, Montse Vera va foradar la porteria amb un xut de fora l’àrea i en una altra gran jugada col·lectiva Marta Castany i Pilar Puig es van sumar a la festa. Ja al final del partit, les locals van posar el 2-7 final al marcador.

Abans del xiulet inicial, la delegada institucional Carme Nieto, juntament amb la capitana, va fer un lliurament d’obsequis a la presidenta del Sant Vicenç, Miriam Camacho.

Per aquest partit, l’AJ FCB Femení va estar format per les exjugadores: Cristina Molina, Pau Ferré, Susana Galiana, Laura Caballero, Mariona Arolas, Esther Inglés, Marta Castany, Vanessa Romero, Mª José Camacho, Aury Granero, Irene Hervás, Vero Arcos, Montse Vera, Carol Juliench, Natalia López i Pilar Puig. L’staff el van completar Joan Carles Hidalgo (entrenador), David Forcat (segon entrenador), Paco Gómez (adjunt a la vicepresidència esportiva), Carme Nieto (delegada institucional), Noelia Arrebola (fisioterapeuta) i Montse Vidal (encarregada de material).

Més notícies aquí