fcb.portal.reset.password

Page Group oferirà dos tallers més dirigits als membres de l'ABJ. | ABJ

Page Group oferirà dos tallers més dirigits als membres de l'ABJ. | Page Group oferirà dos tallers més dirigits als membres de l'ABJ.

L'Agrupació Barça Jugadors (ABJ) ha engegat un cicle de tallers per a millorar el procés de recerca de feina. La primera sessió, dimarts passat, va centrar-se en oferir eines per tal de crear una marca personal.

La marca personal (o personal branding) és un concepte cada vegada més estès i popular en les relacions professionals. Es tracta de considerar-se a un mateix com a marca comercial i vendre's de la millor manera possible, tot potenciant les qualitats i competències adequades per a cada situació.

El cicle de tallers d'orientació laboral està a càrrec de Page Group, una consultora líder a nivell internacional amb qui l'ABJ va signar un conveni el juny passat per a organitzar formacions d'aquest tipus.

El senior manager comercial de Page Group, Francesc Lladó, qui va liderar la sessió de dimarts, ha dit que l'objectiu primordial de la marca personal és que "cadascú pugui treure el millor de si mateix i projectar-se al mercat". Segons ell, això es pot aconseguir "coneixent-se molt bé a un mateix per trobar els punts forts i ficar-los al mercat d'una manera atractiva".

Abans d'iniciar el taller, alguns dels socis de l'ABJ van explicar què esperaven treure d'aquell aprenentatge. Tot i que la prioritat d'alguns era trobar feina, d'altres, com Juan Antonio Orenes, hi van anar per "millorar" en tots els àmbits on ara mateix està actiu: "comentarista de ràdio, entrenador de futbol... no busco feina sinó que busco enriquir-me". 

En el taller, es va treballar la gestió de xarxes socials, que han esdevingut plataformes molt útils per a projectar una imatge desitjada. També es va parlar sobre les claus per diferenciar-nos de la resta, ja que els trets distintius que poguem explotar ens faran sempre més atractius davant d'altres candidats a una feina.


Tornar a dalt