La Federació Espanyola d'Associacions de Futbolistes Veterans va organitzar la seva assemblea anual a Oliva (València) i el directiu de l'ABJ Joan García Orti va assistir en representació de l'entitat
ALBA CABRERA
Comparteix aquest article
label.aria.viberViber
label.aria.whatsappWhatsapp
label.aria.twitterTwitter
label.aria.facebookFacebook
label.aria.messengerMessenger
label.aria.linklabel.aria.tickCopia l'enllaç
El directiu de l'Agrupació Barça Jugadors Joan GarcíaOrti va participar el 25 de maig de la 12a assemblea d'enguany de la Federació Espanyola d'Associacions de Futbolistes Veterans a Oliva (València). L'ABJ és un dels membres fundadors i ocupa la vicepresidència d'aquesta Federació des que es va fundar l'any 2005 fins avui dia que està configurada per 59 associacions. En la reunió d'enguany han assistit 40 representants d'aquestes 59 associacions i la jornada es va desenvolupar en un entorn familiar i amigable.
El directiu de l'Agrupació Joan GarcíaOrti recorda que "l'ABJ tenim una presència important en aquesta federació perquè tenim un pes molt considerable dins l'estructura del futbol de veterans" i també destaca que "el repte a assolir per part d'aquesta Federació és deixar de dependre tant de l'Associació de Futbolistes Professionals (AFP) i aconseguir espònsors i promoció pròpia que ajudi a les agrupacions de veterans a oferir projectes futbolístics i solidaris amb els seus exjugadors i exjugadores".