L'ABJ engega 'Coach values', una nova oportunitat de consultoria per als exjugadors del Barça

L'ABJ engega 'Coach values', una nova oportunitat de consultoria per als exjugadors del Barça

Jofre Mateu i Jordi Martínez van tenir l’oportunitat de coordinar la primera edició del nou servei extern de l’ABJ

Els exjugadors del FC Barcelona i membres de l’Agrupació Barça Jugadors (ABJ), Jofre Mateu i Jordi Martínez, van conduir dijous passat la primera jornada de ‘Coach Values’ amb la participació de l’empresa col·laboradora de l’Agrupació, PageGroup.

Al llarg de tot el dia, 12 dels seus treballadors es van posar a les ordres dels exjugadors blaugrana per fer tota una sèrie d’activitats i rebre diferents xerrades. Aquesta iniciativa tenia un doble objectiu per l’ABJ: donar noves oportunitats professionals a exjugadors del Barça, que amb aquest servei poden esdevenir consultors, i crear un nou servei per a empreses.

La jornada va començar amb la presentació del programa a càrrec de Jofre Mateu. També van donar la benvinguda als participants Joan Vilà, directiu de l’ABJ, Carles Folguera, director de la Masia, i més tard Ramon Alfonseda, president de l’ABJ. Després d’una pausa pel cafè, es va impartir una sessió teòrica sobre la importància del llenguatge i la metodologia en un equip líder.

El plat fort de la jornada va ser al migdia, a la gespa del Camp 3 del Miniestadi. Jordi Martinez es va encarregar de dissenyar i dirigir -amb l’ajuda de Jofre Mateu- la sessió pràctica al terreny de joc. L’entrenament es va basar en la realització de tres exercicis per treballar tres elements: lideratge, comunicació i treball en equip.

La seu de l’ABJ va servir per fer una aturada per dinar i encarar el tram final del dia. Tot seguit a la Sala Fundació es van projectar les imatges enregistrades de la sessió pràctica. Mentre es van passar els talls de vídeo, Jofre Mateu els va analitzar i comentar amb els participants.  L’objectiu era traslladar els conceptes que havien aparegut dins el terreny de joc -com lideratge, motivació, passió, confiança o comunicació- a l’àmbit empresarial.

"Va ser una experiència molt positiva. Crec que hi ha molts valors del futbol que es poden exportar a l’empresa. Els treballadors de PageGroup van participar activament i això va beneficiar molt l’activitat”, comenta Jordi Martinez. Per acabar la jornada, es va fer una anàlisi conclusiva i una reflexió de l’experiència. Albert Pérez, director de Michael Page -companyia de PageGroup- va quedar força satisfet del primer 'Coach Values': “El dia va ser molt productiu i interessant. Ara toca aplicar en el dia a dia tot el que vam aprendre, que és el més important”, afirma Pérez.
Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut