Nou nom i logotip de l’Agrupació per estrènyer els vincles amb el Club
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
Seguint la línia definida pels responsables de Marca del FC Barcelona, l’Agrupació Barça Jugadors acaba d’estrenar nou nom: Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. D’aquesta manera, quedarà oficialitzada la integració de l’associació d’exjugadors del Club dins l’univers Barça i permetrà aportar valor a la marca del FC Barcelona i donar encara més sentit a l’eslògan “Més que un club”.
La nova denominació de l’Agrupació es completarà amb l’actualització de la imatge corporativa de l’entitat, que adopta l’escut oficial del Club i la seva imatge visual seguirà la mateixa línia gràfica que la resta d’entitats jurídiques vinculades al FC Barcelona. Fins ara, l’Agrupació havia utilitzat l’escut del 75è aniversari del Club.
Gemma Giró, directiva de l’Agrupació responsable de l’àrea de màrqueting, afirma que “aquesta iniciativa és un reconeixement del Club cap a la nostra entitat i reforça la nostra imatge internacional”.
A més, Gemma Giró també explica que aquesta reorganització és un tràmit per formalitzar una cosa que socialment ja estava interioritzada: “al final, la majoria de la gent quan veia que ens vestíem amb els colors blaugrana, ja ens identificava com a part del Club”.
La decisió, que ha estat validada per la Junta Directiva de l’Agrupació, haurà de rebre l’aprovació definitiva de l’Assemblea de l’entitat, ja que la nova denominació i imatge implicaran una modificació dels estatuts.
L’any 2018 el Club va dur a terme una estratègia de potenciació de marca a través de la creació d’una tipografia pròpia i del desenvolupament d’un estil visual més actual i unificat a totes les àrees de l’entitat.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç