Triangular contra l'ELA a Cambrils
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L'AJ FCB Masculí va jugar aquest diumenge 23 de març un triangular a benefici de l'entitat Swim for ELA. El torneig es va jugar a Cambrils, i va comptar amb la participació dels veterans del RCD Espanyol i l'equip de la localitat del Baix Camp. A banda dels tres equips, l'esdeveniment va mobilitzar públic i entitats locals per convertir el triangular en una jornada solidària. El vicepresident del FC Barcelona, Rafael Yuste, va presenciar els partits acompanyat del vicepresident de l'Agrupació, Rafael Zuviría.
El resultat de l'enfronament amb els veterans de Cambrils va ser de 0-2 favorable a l'Agrupació, gols transformats per Fran Fuentes i Jordi Martínez. El porter local va evitar amb més d'una ocasió que la diferència en el marcador fos més àmplia, ja que els blaugrana van tenir més ocasions clares de gol. El "derbi" amb l'Espanyol va acabar amb empat a zero, en un partit molt igualat i en què tots dos equips van saber defensar molt bé.
Per aquest triangular, l'equip de l'Agrupació va estar format per Dani Cusiné, Sergi Martínez, Samuel Okunowo, Siscu Obón, Carles Rexach, Álvaro Gómez, Fran Fuentes, Alberto Manga, Andreu Jorba, Jordi Martínez, Salva Pérez, Alain Navarro, Eric Fernández, Juanjo Carricondo, Moha, Raúl Hernández i Dídac Rodríguez. Entrenador: Jordi Gonzalvo. 2n entrenador: Joan A. Orenes. Delegat: Paco Gómez. Fisio: Ferran Parés. Material: Enric Castellà.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç