Primera visita dels socis +70 del Barça a la Seu Social de l’Agrupació de Jugadors
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
Una quinzena de socis i sòcies +70 del FC Barcelona han visitat aquest dimecres la Seu Social de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. L’activitat, emmarcada dins el Programa Sènior +70 anys impulsat pel Club, ha permès als participants descobrir la història blaugrana que s’amaga entre les parets de l’Agrupació, així com conèixer de prop les activitats que s’hi duen a terme actualment.
La visita, guiada pels exjugadors i membres de l’Agrupació Antonio Olmo i “Pepito” Ramos, va començar amb un recorregut pel panell on es recullen documents i distincions rebudes per l’entitat al llarg dels anys, com la Creu de Sant Jordi, atorgada per la Generalitat de Catalunya l’any 2003. Els visitants també van poder fer un repàs a la trajectòria dels presidents de l’Agrupació, des dels històrics Martí Vergés, Ladislao Kubala o Josep Fusté, fins a l’actual president, Juan Manuel Asensi.
Tot seguit, el grup es va endinsar en la zona destinada a la recuperació física dels jugadors i jugadores de l’Agrupació, on hi destaca la llitera original de la nissaga Mur que al Camp Nou van utilitzar llegendes com Maradona o Schuster.
En finalitzar la visita, els socis +70 van poder conversar amb Olmo i Ramos, sota la mirada atenta del president Asensi, que escoltava des del fons de la sala. El col·loqui va derivar en un intercanvi d’opinions sobre el Barça actual i el d’altres èpoques. Olmo i Ramos van voler destacar el bon treball dels joves i la tasca de Hansi Flick al capdavant del primer equip.
Ramos va afirmar que l’aposta pels joves de La Masia és un signe de “valentia” i va remarcar que cal “seguir confiant en la pedrera, hi hagi o no recursos per fitxar jugadors de fora”. També hi va haver paraules d’elogi per Pedri, de qui Asensi va assegurar que és “el millor jugador del món”, així com per l’èxit del Barça Femení.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç