Èxit de la Trobada de l’Agrupació a Les Preses
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç
L'Agrupació de Veterans del FC Barcelona ha reunit aquest dissabte 3 d'octubre a Les Preses 175 exfutbolistes del FC Barcelona i els seus acompanyants, fins a arribar a un total de 240 participants. El temps, que durant els dies previs havia posat en dubte la celebració de la jornada, finalment ha respectat la cita i ha permès gaudir d’un dia de retrobament, esport i convivència entre veterans i veteranes blaugrana i que ha tingut lloc al CE Bosc de Tosca.
El futbol ha estat un dels grans protagonistes de la jornada, amb els partits dels diferents equips masculins i del conjunt femení de l’Agrupació. Paral·lelament, els acompanyants han pogut participar en diverses activitats, com la passejada pel Bosc de Can Serra o l’espectacle de màgia itinerant. El vermut musical amb karaoke i el dinar de germanor han completat el programa abans del Bingo Musical, que ha posat el punt més festiu a la trobada.
La jornada ha comptat també amb la presència del directiu del FC Barcelona Josep Ignasi Macià, que ha volgut acompanyar els exfutbolistes blaugrana en aquesta trobada. El president de l'Agrupació, Juan Manuel Asensi, ha assegurat que "som la millor Agrupació de veterans del món perquè el nostre Club és el millor del món". Les Preses pren així el relleu de Cambrils i Tordera com a escenari d’una cita que ja s’ha consolidat com un dels moments més esperats del calendari de l’Agrupació: un dia per tornar a compartir vestidor, recordar vivències i, sobretot, continua seguint en joc.
- label.aria.viber Viber
- label.aria.whatsapp Whatsapp
- label.aria.twitter Twitter
- label.aria.facebook Facebook
- label.aria.messenger Messenger
- label.aria.link label.aria.tick Copia l'enllaç